Sıkça Sorulan Sorular
Merak ettikleriniz ve daha fazlası için bizimle iletişime geçebilirsiniz
Sizden Gelen Sorular
Abonelerimizin Sıkça Sorduğu Sorular
Web sitemiz üzerinden fiber altyapı talebi oluşturarak veya 0850 480 81 00 ücretsiz çağrı merkezi iletişim hattımızı üzerinden kurulum kaydı oluşturabilirsiniz.
Uydu, çanak (altyapısız) internet hizmeti, karasal altyapıdan bağımsız olarak uydu,çanak verici istasyonlar üzerinden çift yönlü internet hizmeti almak için geliştirilmiş. Uydu, çanak altyapısız internet sistemi aracılığıyla hizmet almak istediğinizde çatınıza alıcı anten montajı yapılarak ikamet adresinize göre bina, müstakil uygun olan alandan kablo çekilip dairenizde modem (router) kurulumu gerçekleştirilip internet hizmetiniz aktifleştirilmektedir.
Ödemelerinizi web sitemizde https://oim.yeninet.com.tr/ üzerinden kartla veya havale eft şeklinde yada N Kolay, Faturamatik, Pratik İşlem ödeme merkezlerinden, Şok marketlerinden vs. birçok yoldan kolayca ödemeleriniz gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıntılı ödeme yöntemleri için; Ödeme Yöntemleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
(Ön ödemeli ve taahhütsüz) aboneliklerinizde iptal durumunda herhangi bir cayma bedeli ile karşılaşmazsınız. İptal işlemi için sadece sistemdeki son fatura bedeliniz tahsil edilir.
Faturalarda aşım olur mu? Paketlerinizde kota mevcut mu?
Şifre değişiklik talebinizi çağrı merkezimiz üzerinden abonelik bilgilerinizi doğrulayarak oluşturabilirsiniz. Modeminize uzaktan erişim sağlanamaması durumunda teknik servis yönlendirmesi sağlanabilir.
Yeni adresiniz sistemlerimizce sorgulanır ve taşındığınız bölgede alt yapımız olması durumunda nakil işlemi gerçekleştirilir.
Altyapı sorgulama sayfamızda adres bilgilerinizi girdikten sonra belirtilen adresinizde alabileceğiniz maksimum hızı görüntüleyebilirsiniz